dinsdag 29 november 2016

Gratitude Journal dag 29

Ik heb de pagina;s niet op volgorde gemaakt en dit is de laatste pagina in het journa.
Heel handig om zo'n bloem te maken als je vervolgens alles nog tot een geheel gaat samenvoegen :-)
Voor deze les heb ik de quote die bij de les zat uitgeprint.
Op de ondergrond heb ik weer allemaal junk geplakt: tags, doily, boekpapier, muziekpapier, washitape.
De bloem maakten we al eens voor een JAM pagina en ik vond het wel leuk om er eentje te maken van een verfrestjes papiertje en een grote splitpen.
De tag heb ik wat uit laten steken en er een stukje lint aan vastgeknoopt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Heel mooi! Dit zijn toch wel mijn favoriete kleurtjes bijelkaar!

Jolande zei

Geel groen en blauw, daar werk ik het liefste mee, ik moet mezelf soms echt dwingen om andere kleuren te gebruiken, zoals het roze op de pagina met de foto van Tiare.