woensdag 15 juli 2020

Quarantaine Quickie 91 t/m 100

De laatste serie Quarantaine Quickies.

#91 HOLE IN ONE
Gelukkig staan er in de flight magazine regelmatig plaatjes die met golf te maken hebben.
In de een heb ik nog een gat getekend.

#92 SPIDER'S WEB
Hiervoor heb ik een Halloween tattoo gebruikt.
Die zijn natuurlijk voor op de huis en ik wist dan ook niet of het zou lukken op papier, want je moet de achterkant van het papier nat maken, maar het ging goed.

#93 CELESTIAL BODY
Gelukkig had ik dit plaatje nog over van de Mini Mission Inspiration R - Rocketman.
De sterretjes stonden de stukjes die niet meer op het kaartje paste en die heb ik erbij geplakt.

#94 FUR BABY
Ik word echt helemaal eng van mensen die doen alsof hun huisdier hun kind is.
Hoe gek ik ook op al onze huisdieren was en ben, het zijn huisdieren en niet mijn kinderen.
Maar deze kleine poezekat is een baby en heeft fur :-)

 #95 ARM CANDY
Ik vond een plaatje van een suikerspin en daar heb ik toen een arm bij gezocht.

#96 MESSAGE IN A BOTTLE
Ook weer zoiets waarbij ik gelijk aan het liedje moet denken.
In de laatste serie stempels die ik bij de Action kocht zat er eentje van een brief in een fles, dus die heb ik hiervoor gebruikt, samen met een plaatje van een zee.

#97 WIND UP
Er stond onder het onderwerp "as in a clockwork".
Vroeger moest je horloges opwinden, tegenwoordig zit er nog wel een knopje aan maar is dat alleen nog voor de sier omdat er batterijen in zitten.

#98 MIRROR, MIRROR
Ik was toch met sprookjesboeken bezig :-)

#99 BASKET CASE
Ik heb opgezocht waar basket case vandaan komt en het werd in de oorlog gebruikt om iemand aan te duiden die geen armen en benen meer had en dus letterlijk in een basket rondgedragen moest worden.
Dat vond ik nou niet echt gezellig voor op een kaartje, dus was ik blij toen ik deze vrolijke meneer met armen en benen én een mandje zag.
Verderop in het tijdschrift kwam ik nog een mandje met eieren erin tegen en dat heb ik er toen bijgeplakt.

#100 CARPE DIEM
Het laatste onderwerp van de serie en toen ik het online zag komen had ik werkelijk geen flauw idee wat ik ermee zou moeten doen.
Dat toeval niet bestaat bleek maar weer toen ik daarna in het eerste de beste tijdschrift dat ik open sloeg een flesje van het merk Carpe Diem zag staan!
Nou daar heb ik toen dit kaartje mee gemaakt.

En zo zien alle 100 kaartjes bij elkaar op de Rolodex eruit.
Ik vond de onderwerpen soms behoorlijk pittig en heb me verschillende keren afgevraagd waarom ik er nog mee door zou gaan, maar nu vind ik het toch wel heel leuk dat ik doorgezet heb, want bij elkaar is het toch een leuke serie.
Er is wel iemand die het heeft overgenomen van Mike, maar het eerste onderwerp was gelijk al zo raar, dat ik er echt definitief mee stop; 100 is een mooi aantal!

1 opmerking:

Margriet zei

Je hebt er weer een hele stapel kaartjes bij! Leuk!