vrijdag 10 juli 2020

Mini Mission Inspiration #6



Eigenlijk was mijn keuze voor deze maand het woord totem, maar daar had ik geen enkel passend plaatje voor.
We waren door het kado papier heen  en toen ik vorige week naar de Action ging wilde ik een paar rollen kopen zodat er weer voorraad is.
De keuze viel enorm tegen, maar een rol kinder kado papier vond ik erg leuk omdat het me deed denken aan zo'n verkeerskleed dat de kinderen vroeger hadden en vaak mee speelden.
Ik kocht die rol en toen ik gisteren nog eens naar dit lijstje keek zag ik ook het woord TRAFFIC erbij staan en toen heb ik een stukje van dat papier op het kaartje geplakt.
En dat vond ik al zo leuk staan dat ik er verder helemaal niets meer bij gedaan heb.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik moest ook meteen aan zo’n kleed denken!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.