zondag 26 juli 2020

30DC #28 Penultimate Elements

De voorlaatste elementen.
Deze pagina was niet door midden gevouwen, maar zo dat aan de voorkant een halve pagina overbleef en aan de achterkant anderhalve pagina.
De rand werkte ik af met een kantje.
 Achter de flap zit een bellyband die ik maakte van een kaart van een dubbel kwartet.
 Uit het zwart-witte sprookjesboek knipte ik een bookmark die achter de bellyband past.
 Ook in dit journal werd er een envelop gemaakt van behangpapier en omdat er in dit journal nogal wat blauw voorkomt koos ik voor een stukje met hele kleine blauwe bloemetjes.
De sluiting maakte ik ook van een dubbele kwartetkaart.
 Binneninde envelop is een plaatje geplakt uit een van de sprookjesboeken.
 De envelop zit niet helemaal met de achterkant vastgeplakt, maar met een dunne strip in het midden en zo is er aan beide kanten ruimte om wat te schrijven als je dat wil.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Heel leuk gedaan.

trompke zei

Ja, Dit wordt een journal met allemaal verrassingen. Mooi!