donderdag 16 juli 2020

Collage week 28

- Something that plugs into the wall : plaatje waar heel duidelijk te zien is dat het schilderij aan de muur hangt.
- A form blank or filled: hier heb ik maar weer eens een stukje uit een NHA blok gebruikt, de andere stukjes heb ik bewaard voor de volgende keer :-)
- Something green: dit ontkiemende plantje was het eerste groene plaatje dat ik tegen kwam
- A rubber stamping on tissue paper : liveheersbeestje
- An art scrap: een restje van een gelli plate papier
- Bonus: a piece of washi tape: ik heb voor dit washi  tape gekozen omdat het lijkt alsof het plantje in grass staat.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Toch wel weer leuk geworden! Ik ga volgende week maar weer eens bezig, morgen nog werken en dan heb ik vakantie!

Jolande zei

Heerlijk vakantie, ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten en ben benieuwd naar wat je gaat knutselen.