vrijdag 17 juli 2020

30DC #19 It's all about the flip

Voor deze tutorial was een pagina nodig waar aan beide kanten plaatjes waren, dus hier kon ik mooi een pagina uit het grootste sprookjesboek voor gebruiken.
De zijkanten moesten wel wat ingekort worden, maar dat was niet echt erg.
Zo ziet de pagina eruit als de flip page dicht is.
 Als je hem een kant op openklapt zie je de ene kant van de pagina en een pocket
 en als je hem naar de andere kant doet is de achterkant van de pagina helemaal te zien.
Ik vind het echt heel leuk om zo mooie pagina's in een journal te kunnen gebruiken.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Het wordt een prachtig journal met al die sprookjespagina’s!

Jolande zei

Dit journal vind ik zoveel leuker als het andere, daar had steeds al zoiets bij van ik weet het niet, maar ik wist ook niet wat dan wel :-)

Margriet zei

Soms wil het gewoon niet, maar deze wordt echt heel leuk.