donderdag 16 juli 2020

30DC #18 We love a pocket

De tutorial van dag 16 ging over stencillen en die van dag 17 over napkins.
Op dag 18 begonnen we aan de eerste pagina van de tweede signature en dat ging over de vele soorten pockets die je kunt maken.
In het oude journal had ik een pocket gemaakt van een tekening uit een van de boekjes en die heb ik heel voorzichtig los kunnen maken en hem op deze pagina kunnen plakken.
 Voor een pagina verderop in de signature maakte we 3 kleine pockets.
Ik had nog een restje pompoenpapier uit een papierblok met herfstmotieven en daar gingen precies 3 pockets uit.
Ik heb ze verder aangekleed met een geponst randje en omdat het pompoenpapier was vond ik het leuk om er stukjes tekst op te plakken over het veranderen van de pompoen in een koets.
Er zijn nog veel lege pagina's in het journal, dus dit zijn vast niet de laatste pockets :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind het erg leuke pockets!

trompke zei

Heel mooi!