dinsdag 7 juli 2020

30DC #6 Envelope pocket and Library card

Naast kwartetten heb ik inmiddels ook een aantal sprookjesboeken en Assepoesterboekjes.
Die heb ik speciaal gekocht om in een Assepoester journal te gebruiken, maar in het andere journal kwam het daar niet van, het paste ook helemaal niet.
Het leuke van deze tutorials is dat ik hier wel heel goed plaatjes uit de boeken kan gebruiken, zoals hier op de voorkant van een envelop.
 Ook in dit journal werd een library card gemaakt en dat is natuurlijk  een mooie plaats om een kwartet in te stoppen.
Ik heb niet voor alle kwartetten een bepaalde plaats in gedachte, maar hier heeft Assepoester een paarse rok aan en daar vond ik deze envelop goed bij passen.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat is ook wel meteen een heel mooi plaatje! Leuk dat je die boeken hier wel kan gebruiken.