zaterdag 29 februari 2020

Washitape van de Aldi 3

Twee weken geleden vertelde Julian dat hij ahornsiroop gekocht had bij de Aldi.
Dat hebben ze 1 keer per jaar en dan koopt hij een voorraadje voor op pannenkoeken en pancakes.
Toen bedacht ik me dat ze ook 1 keer per jaar washi tape hebben dat erg mooi en goed is, dus ik dacht dat moet ik even in de gaten houden.
Ik keek gelijk in de online folder en laat het er nu gelijk al in staan.
Het was maandag en woensdag zou het in de winkel liggen, dus was Julian zo lief om die woensdag de 4 verschillende pakjes te gaan kopen.
Jasmine kwam het weekend daarop thuis en toen heeft hij de pakjes aan haar meegegeven en zij heeft ze dit weekend meegenomen naar Parijs, dus nu heb ik ze hier.

Inmiddels heb ik hier bijna net zoveel washitape als thuis whahaha

Geen opmerkingen: