donderdag 27 februari 2020

Tag Paris

PARIS is de komende twee weken het onderwerp bij Tag Tuesday, is dat even leuk als je in Parijs woont :-)
De tekst rechts vond ik in een foldertje en dat is zo waar, er is zo ontzettend veel meer te zien dan alle toeristische trekpleisters.
De blauw omlijnde tekst zegt "This is my favorite spot in Paris - Palais Royal" en omdat dat ook een van mijn favoriete plekken is heb ik die samen met een plaatje van le Jardin Palais Royal erbij geplakt.
Het is een  heerlijke plek om naar toe te gaan, te kijken naar het jeu de boulen of lekker een boek te lezen.
Het 'lintje' is washi tape dat ik vast wilde zetten met de nietmachine, maar die heb ik niet meegenomen.

5 opmerkingen:

Anne (cornucopia) zei

Lovely tag.

Valerie-Jael zei

Gorgeous tag Jolande, thanks so much for joining us again at Tag Tuesday. And there is really a lot to see and do in Paris, so true. Hugs, Valerie

Tracey@Hotchpotchcreations zei

Pretty Tag, i've never been to Paris but it looks a fabulous place. Thank you for sharing Happy Tag Tuesday Tracey.

Crafting Queen zei

Lovely tag.

Sandra Wright. zei

Super Tag..great for our challenge this month.
Thank you so much for joining us at Tag Tuesday..x