dinsdag 11 februari 2020

Rolodex 31 t/m 36 Scrapheap Year Challenge 2019

Van de week heb ik nog wat kaartjes gemaakt met opdrachten van de Scrapheap Year Challenge van vorig jaar.

#5 HUIS
Uit een folder heb ik allemaal plaatjes met kleine huisjes geknipt en daar een collage van gemaakt.
Het hartje komt uit een stickerboekje.

#7 WATER
Het plaatje komt uit een folder.
De tekst heb ik geschreven op een papiertje uit een Action blok, er staan allemaal golvende lijnen op, die me aan water deden denken.


#8 VAKANTIE
De achtergrond komt uit het flight magazine.
Het plaatje van de auto met sleurhut zat in het 3D die cut block van de Action en dat paste natuurlijk helemaal bij dit thema.
Het kompas en woord Wanderlust zijn stempels die ik hier in mijn mini voorraad heb.

#9 NATUUR
Dit plaatje komt uit het flight magazine en ik vond het zo mooi voor dit onderwerp.
Eigenlijk wilde ik er de tekst Enjoy Nature bij plakken, maar omdat ik het woord enjoy nergens kon vinden heb ik er magical van gemaakt en eigenlijk zijn al die kleuren best magisch.

#10 IETS GEKS
Dit zijn twee plaatjes uit het flight magazine en ik vind het hele gekke plaatjes, dus perfekt voor dit onderwerp.


#11 ROTZOOI
Gisteren ben ik voor het eerst met Brusho bezig geweest, nou en dat geeft me toch een rotzooi, niet te geloven.
Dus maakte ik ook een kaartje met brusho en omdat glitter ook al zoiets is wat je dagen later nog overal terug vind plakte ik er glitter washitape op.
De letters komen uit de folder van de Monoprix en het stickertje komt van een kaki en die zou ik anders als rotzooi in de prullenbak gooien,

Op nummer 12 (sprookjes) na ben ik helemaal bij, maar voor dat kaartje heb ik nog geen geschikte plaatjes kunnen vinden, dus die moet nog even wachten.

Geen opmerkingen: