vrijdag 7 februari 2020

Mini Mission Inspiration #1



Voor de Mini Mission Inspiration krijgen we dit jaar een letter als opdracht en daarbij 5 woorden waar we uit kunnen kiezen.
Mijn keuze viel op SONG.
Maar voordat ik aan deze mission begon kon ik maar niet besluiten op welk formaat ik zou gaan werken en of ik zelf een album zou maken.
Vanmiddag bedacht ik ineens dat ik thuis een hele lege Memory Dex Spinner heb staan en dat dat wel een leuk formaat is.
De snijmallen voor de kaartjes en de die cutting machine heb ik natuurlijk niet bij me, maar op het allerlaatste moment heb ik de memory dex punch en een 3 hoeken pons meegenomen, dus kan ik zelf kaartjes maken.
Als achtergrond gebruikte ik een pas gekocht servetje en de vogel scheurde ik uit een meegebracht Action papierblokje.
Ik vind een uitgeprinte quote mooier, maar aangezien dat hier niet kan heb ik de tekst zelf geschreven

1 opmerking: