vrijdag 7 februari 2020

Mission Inspiration januari



Voor deze mission had ik erg veel moeite met de kleur Clay.
Ik heb 12 kleine tubetjes verf meegenomen, maar die wilde ik niet opmaken aan het mengen van terracotta.
Vandaag kreeg ik ineens een ingeving, dat ik mijn markers er wel voor zou kunnen gebruiken.
Ik heb er een die vrij dicht in de buurt komt, alhoewel hij op papier toch weer donkerder uitviel.
Het thema is dan wel Animals of the World, maar bij de kleuren en het patroon moest ik echt aan Afrika denken.
Natuurlijk heb ik hier niet mijn hele plaatjes archief waar ik wat uit kan pakken en ook in de foldertjes stond helemaal niets, maar bij het leuke winkeltje om de hoek hadden ze wel stickertjes met Afrikaanse dieren, dus die heb ik toen gekocht.
Ik koos voor het woord EXPLORE, omdat het mijn woord van het jaar is.