woensdag 5 februari 2020

Mission Inspiration februari

De afgelopen twee jaar heb ik niet meer meegedaan aan de Mission Inspiration, maar nu alle stappen die je moet doen verdwenen zijn, vind ik de opdrachten een stuk leuker en wil ik proberen om ze dit jaar weer te maken.
Januari moet ik nog maken, maar daar zit ik een beetje met de verfkleuren, ik heb tenslotte maar een hele beperkte hoeveelheid spullen hier.
Maar met de februari mission kon ik wel aan de slag
Ik heb een HEMA fotoboekje gekocht, daar werk ik wel vaker in, maar omdat ik het wat wilde afwisselen werk ik nu op cirkels.
De ondergrond verfde ik rood, en met een stencil maakte ik daar hartjes op (een van de woorden voor inspiratie)
Het enige goud dat ik hier heb is een gelpen, dus die heb ik gebruikt.
Het plaatje komt uit de Flow en omdat de ballonnen achter de fiets in de lucht hangen, heb ik op elke ballon LOVE geschreven.
Als ik weer thuis ben print ik de opdracht uit en die plak ik dan op de linkerpagina.

1 opmerking:

Margriet zei

Leuk dat je de Mission weer doet! Mooie februari Mission!