dinsdag 11 februari 2020

Tag Spring is in the Air

SPRING IS IN THE AIR is het onderwerp voor de komende twee weken bij Tag Tuesday.
In het Action 3D die cut block stond dit plaatje van hyacinten en die doen me aan de lente denken.
Voor de achtergrond gebruikte ik twee papiertjes uit een Action blokje en laat er nu in een van mijn stickerboekjes een stickertje zitten met Spring is in the air!
Gelukkig had ik ook nog een lintje in de kleur van de hyacinten en zo is het me dan toch weer gelukt om met mijn hele beperkte voorraad deze opdracht te doen.

3 opmerkingen:

Valerie-Jael zei

This is a beautiful tag Jolande, love the colours and the pretty background. I'm waiting for my hyacinths to bloom just now! Thanks so much for joining us at Tag Tuesday, hugs, Valerie

Crafting Queen zei

Lovely tag.

Sandra Wright. zei

Love the Hyacinth bulbs..a sure sign of Spring.
Fabulous tag and perfect for our theme over at Tag Tuesday