dinsdag 18 februari 2020

MMM Motivations Februari

Cat maakte deze maand een vintage pagina, dus dat heb ik ook gedaan.
Ik heb hier een paar papierblokjes van de Action die 15 x 15 cm zijn en precies op een pagina passen en een blokje daarvan heeft een aantal vintage achtige pagina's en daar heb ik er eentje van in het boekje geplakt.
De tag had ik van huis meegenomen omdat er een Eiffel toren op staat en om hem beter uit te laten komen op de pagina heb hem op zwart papier geplakt en met een randje eromheen uitgeknipt.
Het kant komt ook bij de Action vandaan.
De twee vlinders op de linkerpagina zaten in mijn bakje met papierrestjes en in vond ze wel goed bij de vlinders op de tag passen.
De quote heb ik deze keer geschreven, want als ik hem zou stempelen paste hij niet op de tag.
Ook al is vintage niet mijn ding ik vind het toch een leuke pagina geworden en daarom zijn dit soort challenges altijd leuk om te doen.

Geen opmerkingen: