woensdag 9 maart 2016

R = Robot

Tijdens onze reis naar Porto was ook de nieuwe letter van de alpha/dictionary challenge van The Craft Barn online gekomen, deze keer de R.
Omdat ik de pagina's gebruik uit een woordenboek waaruit ik ook knip, zijn niet alle woorden/pagina's meer te gebruiken.
Daarom heb ik de pagina's die ik dit jaar wil gebruiken alvast eruit gehaald, dan kan ik niet per ongeluk een pagina verknippen die ik later nodig zou hebben.
Ik hoefde dus voor deze alphabet challenge niet na te denken wat ik zou gaan doen, alleen de robot uit te knippen en de pagina te maken.
En zo werk ik rustig mijn 'inhaal lijstje' af. :-)

11 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuke robot!

Elaine zei

Great robot card!

Julia zei

Great little robot, he is so cute!

Bleubeard and Elizabeth zei

That robot has lots of heart. Great choice of words.

Annie zei

Isn't he an adorable robot with his big heart showing for all to see!

Scrapmate zei

A fun choice of word.

buterfliecrafter zei

Goed gedacht om al de pagina's al klaar te leggen, moet je niet meer nadenken over welk woord, heb hetzelfde met mijn alphabet of happiness. Schattige robot.

Lou zei

I love.your robots little heart! Lou x

Lou zei

I love.your robots little heart! Lou x

Jane zei

Fab robot and nice and simple page, thank you for entering The Craft Barn's Challenge.
Jane x

maggie zei

A cute little robot.