vrijdag 11 maart 2016

Kaartje 71

MMM 10 Masking
Ook dit is een techniek die ik al vaker gedaan heb, dus ik denk dat ik wel weet wat er mis gegaan is.
Op mijn tafel lag een dun stukje wit papier en daar heb ik de bloemetjes uitgeponst.
De bloemetjes waren het grootste ponsje dat ik heb, maar de blaadjes zijn te fijn en te veel.
Mijn zwarte verf is vrij vloeibaar, daar kan ik beter een dikkere voor nemen.
En toen ik de masks eraf wilde halen zaten er overal nog stukjes wit papier vastgeplakt wat ik er niet af kreeg.
Al met al een vreselijk rommelig geheel, wat veel tijd gekost heeft en waar ik op het moment geen tijd voor heb (en zin in) om het over te maken, maar alle kaartjes hoeven ook niet perfekt te zijn, dus vooruit maar.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Toch kan je zien dat je er een heel leuk resultaat mee kan behalen :-) Ik heb geen tijdelijke lijm, dus weet ook nog niet echt hoe ik deze ga aanpakken!

Jolande zei

Hema fotolijm is ook tijdelijk.
Ik heb pas ook Pritt tijdelijke lijm gekocht, maar nog niet uitgeprobeerd.
Maar ik heb voorlopig nog genoeg andere dingen die eerst 'moeten', dus deze doe ik emo nog wel eens.

trompke zei

Ik zie niet wat er allemaal is misgegaan. Maar ik geloof je. Ik vind 'm geslaagd ;-)