donderdag 31 maart 2016

Kaartje 91

MMM 13
Nummer 12, het maken van een klein journal, sla ik over.
Voor de MMM heb ik inmiddels allemaal al op kaartjes gemaakt, dus die ga ik niet meer in een apart journal maken en bovendien heb ik al 12 van dat soort journaltjes gemaakt voor het bloemenjaar.
Nummer 13; het schilderen van cirkels met behulp van wattips, is niet mijn ding.
Ik heb 3 verschillende merken wattips gebruikt, maar in no time heb je allemaal haartjes die over je papier slepen.
De dop met zwarte verf erop viel uit mijn handen en maakte een vlek aan de linkerkant van de pagina, vandaar dat er aan de rechterkant zo'n groot stuk wit papier zit, ik heb de tekst niet meer in het midden kunnen plakken.
Ik heb maar één woord voor het resultaat, maar omdat ik dat in geen enkel blaadje kon vinden heb ik het zelf maar gemaakt met de lettertang.

1 opmerking:

Margriet zei

Dit was geen groot succes dus hahaha, ik voel je afkeer door het beeldscherm heen komen!