woensdag 30 maart 2016

Kaft Story Maps

Ik ben begonnen om de Story Maps op losse kaartjes te maken, maar dat beviel niet zo.
De eerste heb ik overnieuw gemaakt in een journal, maar dat papier kleurde niet echt lekker.
Daarna ben ik gaan werken op losse bladen die ik over had van de Sunday Song Journals en dat bevalt heel goed.
Het is makkelijker om een aantal losse pagina's mee te nemen op reis, dan een heel journal, dus ik ga ze pas inbinden als ik alle pagina's van het journal vol gemaakt heb, wat nog wel even kan duren.
Maar ik had een idee voor de kaft en toen heb ik dat maar gelijk gemaakt.
De tekening is ook op een losse pagina gemaakt, daarna op dik wit karton geplakt en op maat gesneden.
Het was een heel werk om de gaatjes erin te krijgen, maar ook dat is gelukt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Heel erg leuk idee! Dit is zeker voor het eerst dat je het kaft al af hebt voordat je het journal gaat binden ;-)

Jolande zei

Ja goed he :-) Het wordt nog wel eens wat me mij en mijn journalkaften hahaha