donderdag 31 maart 2016

JAM 13 Compliments you receive most often

Compliments you receive most often - Use Gelatos
De komplimentjes die ik krijg hebben meestal betrekking op mijn kookkunsten, kreatief en origineel zijn.
Ik wilde ze niet al te opvallend op de pagina hebben en dacht dat ik ze mooi zou kunnen verwerken in de slingers achter het dragonfly stempel.
De achtergrond is gemaakt met gelato en een babywipe, daarna de rand met een wat donkerdere kleur aangezet en met mijn vingers uitgewreven.
De dragonflies  heb ik een paar keer op een apart stuk papier gestempeld en met gelatos ingekleurd, wat niet echt meeviel, maar toch wel aardig gelukt is.

4 opmerkingen:

trompke zei

Erg mooi Jolande. Ik heb nu ook een rond journal ;-)

Jolande zei

Ga je ook 'jammen'? :-)

trompke zei

Nee haha... Had een ronde gelatineplaat gemaakt en bedacht wat ik daarmee zou doen, met de afdrukken die ik daarmee heb gemaakt...

Margriet zei

Erg mooi geworden, mooie kleurtjes!