woensdag 16 maart 2016

JAM 11: Your favorite place

Your Favorite Place?   Creative Challenge: Use ripped/torn  papers. 
Tiare heeft last van haar rug en kon daarom geen nieuwe video maken, maar in plaats daarvan kregen we een oudere voor het maken van een bloem van een (bruine) papieren zak.
Voor het hart van de bloem heb ik een splitpen van de Action gebruikt.
De achtergrond is gescheurd boekpapier wat ik een kleurtje gaf met distress ink.
Mijn favorite plaats vond ik lastig; ik ben graag buiten in de natuur, vind het ook heerlijk om op het strand te lopen, maar ik ben ook graag in grote steden en thuis.
Uiteindelijk heb ik dan voor thuis gekozen, omdat ik daar het meeste ben.
ik had nog een reepje papier van de bloem over, daar heb ik de banner van gemaakt en HOME op gestempeld.
Het kleine houten huisje komt ook van de Action, ik heb het wit geverfd en er gekleurd papier achter geplakt.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ben niet zo dol op dit soort bloemen, maar de kleur is prachtig :-)

Jolande zei

Ik ook niet echt, maar het was wel leuk om een keertje te doen en in het echt ziet hij er heel mooi uit. Hoe meer journal pagina's erop komen hoe platter hij wel zal worden :-)

trompke zei

Ik vind die bloem juist erg leuk! Al gebruik ik ze weinig moet ik zeggen. Mooi!