dinsdag 15 maart 2016

Kaartje 75

MMM 11
Dit stond al op mijn kaartjes to do lijstje, want ik had het gezien op het blog van Krea d'IngeN en het leek me wel leuk om te doen.
Dus toen gisteren MMM 11 online kwam en ik nog geen idee had voor het kaartje van vandaag ben ik aan de slag gegaan.
Uit ervaring weet ik dat glossy tijdschriftenpapier heel lastig is om met pennen op te schrijven, voordat je het weet veeg je alles over je papier heen, dus nam ik restjes scrapbookpaper.
Omdat ik de wasachtige uitstraling van Modge Podge niet mooi vind heb ik dat achterwege gelaten en zo op het papier getekend.
Nou dat viel niet mee, want de inkt verdween in het papier en het meeste heb ik wel drie keer opnieuw moeten doen.
Dit is dus niets voor mij, reeptjes plakken vind ik leuk, maar erop tekenen vind ik totaal niet ontspannend en ik vind het er ook niet mooi maar uiterst rommelig uitzien.
Maar de morsel is af en ik heb er weer een kaartje bij.


2 opmerkingen:

trompke zei

Oh, wat vrolijk! Vind deze erg leuk :-)

Margriet zei

Ik vind het ook een erg leuk en vrolijk kaartje :-)