donderdag 5 januari 2023

Paperclip 1 Word of the Year

 In Capelas heb ik een pocketboek gevouwen, net als de DD van 2021, maar daar heb ik verder nog niets mee gedaan.
Ik heb besloten om daar nu eens geen thema aan vast te hangen, maar gewoon allerlei loslopende dingen in de plakken, stoppen zoals bijvoorbeeld de paperclips die ik dit jaar weer wil gaan maken.
Op de Paperclip Art Group kwamen eind december de onderwerpen voor 2023 online en het lijkt me wel een uitdaging om die allemaal te maken.
Het onderwerp voor januari is, zoals ieder jaar, WORD OR GOAL OF THE YEAR.
Mijn woord voor dit jaar is LEARN, want ik wil meer leren van de eilanden van de Azoren, meer van de flora en fauna, de oceaan, de taal enz.
Omdat Learn een schoolse klank heeft maakte ik van karton een schoolbordje, waar ik met witte plakletters het woord opgeplakt heb.
Tenslotte en bloemetje en vlindertje (flora en fauna) erbij om het wat vrolijker te maken en de eerste paperclip van dit jaar is klaar.


Geen opmerkingen: