donderdag 5 januari 2023

Scrapheap Year Challenge Week 1

 Ik wil dit jaar wat meer proberen te knutselen als we weer in Capelas zijn en omdat het me wel leuk leek om wat postcards te maken, had ik stempel dat ik daarvoor heb, ingepakt.
Toen werd bij de Scrapheap de challenge voor 2023 bekend gemaakt en dat werd Mailart en als voorbeeld werd er een postcard foto gepost, dus ik dacht toeval bestaat niet en besloot om weer een jaartje met de prompts mee te doen.
Er kwamen wat vragen over en toen er meer uitleg, met meer foto's kwam bleek dat ze dit jaar op enveloppen gaan werken...
Nu heb ik geen zin om 52 enveloppen te gaan kopen terwijl ik weet ik het hoeveel kaartjes heb liggen, zowel hier als in Capelas, dus ik doe de opdrachten, maar  op een kaartje.
Ze halen onderwerpen uit de Inhaak kalender en voor deze week was dat BUBBELS.
Nu zou ik elke andere week waarschijnlijk aan bellen blazen, bad bubbels, bubbels bij vissen gedacht hebben, maar in deze week van Oud en Nieuw kon ik eigenlijk alleen maar aan champagne bubbels denken.
Ik knipte een glas champagne uit en stempelde er bubbels boven, die ik inkleurde met een gouden pen.
Rechts is een vrij groot stuk vrij onder de adreslijnen en dat is leuk, want dan kan daar ook nog iets worden gedaan, zoals hier waar ik washi tape geplakt heb.
Ik vond het woord bubbels en bedacht dat ik het wel leuk vind om het onderwerp op de adreslijnen te plakken/schrijven en ik vond ook nog een bijpassende postzegel.
En omdat ik de rand nog wat kaal vond heb ik er een gouden randje omheen gekleurd.


Geen opmerkingen: