maandag 30 januari 2023

NME Januari

Bij de cursus No More Excuses zijn er dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse opdrachten.
Voor dagelijks stempel ik elke dag het weer.
Een wekelijkse card peek tekenen is natuurlijk ook niet mijn ding, maar ik wilde eens een jaar bijhouden in welke maand nu wat veel bloeit hier op het eiland, dus doe ik dat op de plaats van de card peek.
Ik wil niets over de tekeningen van de kattenpoezen plakken, daarom passen er maar 3 card peeks op een pagina en maak ik dus foto's van de 3 bloemen die in deze maand uitbundig in bloei staan.
Voor de maandelijkse poem opdracht zoek in een Portugees gedicht dat ik probeer te vertalen.
Er is ook een opdracht om dat elke maand op een andere manier te schrijven, maar ik schrijf het gewoon en wil het dan een beetje aankleden met plaatjes, stempeltjes, washi tape etc.
Het gedichtje van deze maand zag ik op een bord in een park in Ponta Delgada. 
Er is ook nog een opdracht om elke maand een collage te maken, maar ik heb per maand maar 2 notitiepagina's om te gebruikenn en weinig tot geen plaatjes om een collage mee te maken.
Misschien dat ik kleine collage's ga maken op de jaarplanner pagina's, maar dan moet ik eerst nog wel wat plaatjes zoeken.


Geen opmerkingen: