donderdag 18 november 2021

December Daily Basis

 Tussen alle bedrijven door heb ik toch nog de basis van de December Daily voor dit jaar gemaakt.
Het langste ben ik bezig geweest met bedenken hoe ik het dit jaar zou gaan doen, het leek me wel leuk in een oud boek, maar had niet echt een idee hoe of wat ik dan zou doen.
Nu geloof ik niet in toeval, dus toen op het YouTube kanaal van Treasure Books een filmpje kwam over allemaal pockets vouwen in een boek wist ik dat het gewoon zo moest zijn.
Tijdens een wandeling heb ik een geschikt boek meegenomen uit een boekentil.
Bij de Action koop ik elk jaar wel een blok met kerstpapier en dit jaar heb ik er eentje gekocht in natuurtinten, wat met het vele bruin best helemaal uit mijn comfortzone is.
Met het boek en het blok ben ik aan de slag gegaan en heb ik het boek op precies dezelfde manier gevouwen/geknipt al op het filmpje.
Normaal  zou ik uit gaan rekenen op welke dagen ik meer ruimte nodig zou hebben en dan de volgorde veranderen, maar daar had ik dit jaar allemaal geen tijd voor, maar ik denk dat het allemaal wel zal lukken.
Voor de voorkant heb ik twee plaatjes over elkaar heen geplakt en met rub on 2021 erop gezet.
Het is nog niet vastgeplakt, dat doe ik pas als ik er niet meer in hoef te werken.
Het boek heeft iets van 45 pockets en zit stampvol met tags.
Ik had geen lintjes die er mooi bij passen en daarom heb ik touw genomen, ziet er aan de buitenkant erg raar uit, maar past wel bij alle tags.
De pagina's zien er nu zo uit

















In het blok was er een vel met nummers, maar die gingen maar tot 25.
Op een ander vel stond nog een 26, maar de nummers 27 t/m 31 heb ik zelf moeten freubelen.



Laat voor mijn doen, maar toch nog mooi op tijd klaar om in december in te kunnen werken.

Geen opmerkingen: