zondag 1 januari 2023

31 december 2022

In elk journal was ruimte voor 8 dagen, maar in de laatste hield ik natuurlijk een pagina over.
Daar heb ik, net als in de andere 3 delen een vrolijke nieuwsbrief ingeplakt.
Voor de buren in Capelas hebben we nieuwjaarskaarten gekocht en een daarvan heb ik gebruikt om de laatste dag van het jaar in te noteren.
Van een paperclip challenge met als thema Red, had ik nog deze paperclip liggen en die past natuurlijk heel goed in deze DD, die rood als hoofdkleur heeft.
Hij kan mooi het kaartje dichthouden.
Het papier in de nieuwsbrief heb ik door midden geknipt en er een soort boekje van gemaakt dat ik met slagerstouw heb vastgemaakt aan de kaart.


Ook de kleine tekening op de achterkant van de nieuwsbrief heb ik ingeplakt.
En op de achterkant van het kaartje heb ik nog een tag geplakt.

 


Geen opmerkingen: