woensdag 1 februari 2023

Scrapheap Year Challenge Week 5

 WEAR RED is deze week het thema voor de Scrapheap Year Challenge.
Ze hebben een aanhaak kalender (?) als inspiratie en vrijdag is het wear red dag (wat het bij mij natuurlijk niet gaat worden :-) )
Het eerste waar ik aan dacht was aan Roodkapje, maar dan moet ik een Portugees sprookjesboek gaan verknippen en omdat ik die nog lezen moet, zocht ik een stempeltje.
Deze mevrouw draagt een rood badpak en de strik op haar hoed is bijpassend.
Met het 'lint' als rand vond ik de kaart druk genoeg.
Het enige dat nog ontbreekt is een postzegel; ik heb er hier wel een aantal, maar geen bijpassende.
Dat zal wel vaker voorkomen, dus heb ik besloten om geen postzegel te plakken tot ik weer in Belgie ben en dan neem ik alle postzegels mee en plak ik er alsnog een bij.

Geen opmerkingen: