woensdag 21 april 2021

Bees Journal 6

 (35) Deze pagina is natuurlijk niet origineel, maar ik vond dat het niet mocht ontbreken in dit bees journal.
 
(37) Een collage van allerlei plaatjes.
(38) Voor deze atc maakte ik een bibliotheekkaartje,met daarop een zijde bloem en blaadjes.
De zwartgeverfde houten bij komt uit een doosje met allerlei figuurtjes van de Action.
De sticker had ik al heel lang en vond ik hier wel mooi passen.

Dit plaatje paste mooi op een atc.
De bloem komt uit de bijenpagina van DD.
 
(39) Toen ik voor de prompt Altered Book Poetry van Rock Your Journal door mijn stapel boekpagina's zat te kijken, vond ik deze pagina als eerste, maar omdat ik die graag in dit journal wilde zocht ik voor RYJ een andere tekst.
Deze boekpagina was een klein beetje te lang, dus zijn er een aantal regels afgeknipt, maar het gedicht paste er precies op.
Ik had nergens een plaatje van boerenwormkruid, dus dat heb ik toen maar geprint.
(40) Ook een prompt van RYJ was Make a Backwards Crossword en ook dat vond ik wel een leuk idee om in dit journal te maken.
In plaats van ruitjespapier heb ik een honingraad motief geprint en daar heb ik de woorden opgeschreven.
Vervolgens heb ik de bijen erop gestempeld en daarna heb ik alle vakjes zitten kleuren met 3 verschillende kleurpotloden.
Het was een heel karwei, maar ik vind het een hele leuke pagina geworden.

Nu zijn er nog 10 pagina's over in dit journal waar ik in de toekomst nog op kan werken.

1 opmerking:

Margriet zei

Echt een prachtig journal!