woensdag 21 april 2021

Bees Journal 5

 (28) Er was nog een stukje tekst over uit het artikel in DD en omdat het over appels ging heb ik uit een oude agenda een plaatje van appels geknipt en daar een pocket van gemaakt, waarin het kaartje met de tekst zit.
Ook uit die agenda knipte ik een plaatje waar een bij op staat om de pagina af te maken.

 
(29) Deze simpele lijntekening van een bij knipte ik uit een Eurostar magazine.
Hij paste mooi op de voorkant van de enveloppagina.
Het blauwe kroontje komt uit mijn voorraad en de letters knipte ik uit een magazine.
(30) De andere kant van de envelop is weer een pocket gemaakt met de flap.
Op de atc staat de tekst Bee Mine, dat valt weg achter de pocket en daarom heb ik Mine op de flap geplakt zodat het met de bij erbij toch leest als Bee Mine.
De atc maakte ik met een restje scrapbook papier en stempeltjes.
 (31) Het plaatje van het meisje in een bij kostuum had ik al heel lang, het komt uit een flight magazine.
Met stempels en washitape heb ik er een art journal page van gemaakt.
 
(34) Deze plaatjes komen ook uit DD en ik heb ze zo opgeplakt dat het een pocket is, waar nog een atc in kan.

Geen opmerkingen: