maandag 5 april 2021

Bees Journal 1

 Na het St Patricks Day Journal had ik zin in andere kleuren dan groen en heb ik voornamelijk in het Bees Journal gewerkt.
Dit journal is kleiner (A6 formaat) en heeft ook een stoffen kaft.
Ik werk niet in volgorde van pagina's, maar kijk waar ik wat goed vind passen.
De pagina's zijn ook nog niet allemaal af, als ik nog dingen tegenkom kan ik die erbij plakken.
(4) Deze test komt uit een Daphne's Diary en daar vond ik het plaatje van een bij die op een bloem zit en het potje honing goed bijpassen.
(6) Ik heb ook een aantal stempels met bijen, een daarvan gebruikte ik voor dit woordgrapje.
(7) Dit plaatje komt uit een oude agenda en is zo vastgeplakt dat het een soort pocket is.
De sticker komt van een velletje dat ik jaren geleden op de boekenbeurs kocht.
(9) Het poesje met de bij is de voorkant van een Gouden Boekje en stond als plaatje in een Flow.
Ik plakte het als een pocket op een pagina uit een boekje dat als bijlage bij DD zat.
Het woord playful komt van een vel met woorden dat als freebee op de groep van Carol Tinson staat.
(10) In een van de DD's zat een groot vel met tekeningen van bijen.
Van de bijenkorf knipte ik het bovenste stukje los en maakte daar een uittrekbaar kaartje van, de andere twee bijen plakte ik erbij.




Geen opmerkingen: