dinsdag 20 april 2021

Bees Journal 4

 (19) Met restjes papier, hexagons dies en een bij stempel maakte ik deze pagina.
(22) Deze pagina maakte ik met de plaatjes uit een artikel uit een Turks Flight Magazine en een bij stempeltje.
(22a) In dit journal heb ik ook een geverfd babydoekje genaaid.
(23)Voor deze pagina heb ik de schaar gezet in een van de Flower Fairy boekjes die ik gekocht heb om in te knippen.
Ik maakte  pocket van het plaatje
In de pocket zit een tag met daarop het gedichtje dat bij de Red Clover Fairy hoort.
Ik bleek ook nog een poëzieplaatje van de Red Clover Fairy te hebben en dat heb ik toen op de achterkant van de tag geplakt.

(24) Ik vond het leuk om een bloemvorm van hexagons te maken.
Ik had ook net Jesus Christ Superstar (3x) gezien en de tekst What's the Buzz zat helemaal in mijn hoofd :-)
(25) Ik had nog wat bijen plaatjes uit DD en die heb ik samen met een envelopje op deze pagina geplakt.
In het envelopje zitten 4 bijenkaartjes uit de AH insecten serie.


 



 

Geen opmerkingen: