maandag 19 april 2021

Bees Journal 3

 (3) Met restjes papier, washitape en een sticker uit Daphne's Diary maakte ik een atc.
Ik vind het ook altijd wel leuk om een belly band in een journal te hebben en daarom zocht ik in een oude agenda een strookje bloemen die er qua kleur mooi bijpaste en ponste ik een groene strook om het op te plakken.

 
(5) Een jaar of wat geleden had AH een aktie met insektenplaatjes.
Uit de hele stapel die we hadden heb ik die van de bijen gehaald en daar bleken ook twee tattoo plaatjes bij te zitten.
Ik heb ontdekt dat je zulke plaatjes ook heel goed op papier kunt krijgen door ze aan de achterkant vochtig te maken met een babydoekje (dan is het niet al te nat) en zo heb ik de twee plaatjes in dit journal geplakt.
Het plaatje van de bloemen komt uit een oude agenda en het stickertje heb ik al heel lang en vond ik hier wel goed bij passen.
(8) Ik heb een aantal scrapbookvellen met journalkaartjes van verschillende seizoenen.
Op deze van de zomer stond Always be happy, daar heb ik het woord be door een bij vervangen, het kaartje bijgeknipt langs de bloemenkrans en het opgeplakt als een pocket voor een atc.

Deze atc maakte ik met restjes papier en de hoesjes waar de AH insektenstickers in zaten.
Het plaatje met Top insekten erop plakte heel lastig vast, want de achterkant is van plastik.
De bij in het midden heb ik nog een keer uitgeknipt en op foamtape geplakt.
(14) In Amerika worden op de scholen vaak spellingswedstrijden gehouden die spelling Bee
 worden genoemd en dat vond ik een leuk woordgrapje voor in dit journal.
De hexagons stempelde ik met een stempel dat ik ooit eens heb gemaakt en daarin stempelde ik het ABC.

(18) Met een artikel over bijen uit de DD maakte ik deze pocketpagina met 3 tags waar weetjes op staan.


Geen opmerkingen: