donderdag 8 april 2021

Bees Journal 2

(1) Gisteren gebruikte ik een pagina uit een woordenboek met het woord BIJ erop en omdat ik dat wel een leuk begin van het journal  vind plakte ik het op de eerste pagina.
(11) Ik wilde tags afwisselen met journalkaartjes, maar toen bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om weer eens ATC's te maken.
De eerste zit in een omgekeerde envelop waarvan de flap nu een pocket is.
De atc heeft als titel Bee Happy, maar omdat de tekst wegvalt achter de pocket heb ik er het woord Happy opgeplakt.

De atc had ik al eens helemaal in het geel gemaakt voor een prompt geel en toen ik daarmee bezig was leek het me leuk om hem ook nog eens in andere kleuren te maken.
Dat heb ik dus een poos geleden gedaan voor dit journal.
(12) Op de achterkant van de envelop plakte ik een bloem, die op dezelfde DD pagina stond als de bijenkorf met de bijen.
Ik stempelde twee bijen, knipte die uit en plakte ze bij de bloem.
(13) Deze pagina komt uit een oude agenda en ik heb er alleen de tekst bijgeplakt.
(15) In een van mijn kleine mandala kleurboekjes vond ik deze met allemaal bijen.
Ik kleurde hem in en maakte er een pocket van.
In de pocket zit deze atc

1 opmerking:

Margriet zei

Wat een gezellig en vrolijk journal wordt dit!