woensdag 25 januari 2017

P25 Telefon

De nieuwe opdracht bij TMTA was TELEFON.
Ik had het idee dat ik een paar verschillende modellen telefoons op de atc wilde plakken, maar in mijn  gigantische stapel magazines en 3 bakjes met plaatjes was geen telefoon te vinden, alleen maar smart phones in de magazines.
Toen ik dan maar wat telefoons uit wilde gaan printe kreeg ik het idee om als zoekopdracht evolutie van de telefoon in te geven en toen vond ik dit plaatje en dat was precies wat ik wilde hebben.
Het plaatje heb ik uitgeprint en opgeplakt en toen heb ik de tekst erop gestempeld.

6 opmerkingen:

Margriet zei

Erg leuk al die verschillende telefoons bij elkaar! Ik heb nog zo'n grijze met draaischijf ( dankzij Hanny)( bij jou is hij rood) en ik gebruik hem ook nog :-)

Jolande zei

Wat leuk.
Onze vaste telefoon is die gele, alleen is hij blauw en dat is de telefoon die we voor alles gebruiken.

Jolande zei

Alhoewel, ik heb het plaatje nog eens goed bekeken en ik denk dat het gele exemplaar ons eerste model was, dan in het wit.
De blauwe is een wat later model, die loop ook wat rond en heeft ronde toetse.

Margriet zei

O ja, die hebben wij ook gehad, maar dan zwart! Vond ik ook een prettige telefoon. Beneden hebben we van die draadloze, ook wel handig als je iets wilt doen tijdens het bellen :-)

Daniela Rogall zei

Oh wie wunderbar, eine ganze Kollektion. Tolles ATC!
Vielen Dank fürs Mitmachen :-)
Liebe Grüße
Dani

trompke zei

Onze eerste was zo'n zwarte bakelieten hangtelefoon met als telefoonnummer 05120 302. Toen kwam er zo'n rode in het grijs, toen een gele in het beige, en nu hebben we mobieltjes en een vaste telefoon met hele grote duidelijke cijfers. Van Taeke's moeder geweest, die half blind was. Erg leuke interessante kaart!