woensdag 11 januari 2017

P11 Texture

Bij Art Journal Prompts was het onderwerp deze week TEXTURE.
Ik werk graag op losse bladen, dus ik heb het journal uit elkaar gehaald, alles tijdelijk in een multomap gestopt en aan het eind van het jaar bind ik het weer in.
Ik begon met twee vellen tissuepaper op te plakken, wolken van modeling paste, vlinders gestempeld op gelliprint papier, glimsteentjes op de voelsprieten en touw als het vliegspoor.
Toen heb ik er mijn favorite vlinderquote opgeplakt en een randje gemaakt met washitape.
Halverwege dacht ik eraan om alles in de prullenbak te gooien, maar ik ben toch doorgegaan en nu ben ik wel een beetje gewend aan de pagina, maar zoveel texture is niet mijn ding.

3 opmerkingen:

trompke zei

Ik vind 'm prachtig! Ik hou van texture :-)
Ik denk nog na over mijn texture-pagina...

Margriet zei

Er stond "Texture"......niet z"oveel mogelijk texture als je maar op een pagina kan krijgen" ;-)
Maar ik vind het wel een heel mooie pagina geworden!

Jolande zei

Ik vind als je het doet moet je het goed doen :-)