zondag 1 januari 2017

Create by Prompts

Dit jaar heb ik geen zin om rond een bepaald thema te werken, zoals in het harten- en bloemenjaar, of vast te zitten aan een bepaald formaat, zoals in het afgelopen kaartenjaar.
Maar om toch een soort van thema te hebben, heb ik er voor gekozen om dit jaar met prompts te werken : Create by Prompts: hierna te noemen Promptsjaar.
Ik doe sowieso al een aantal wekelijkse Prompts, zoals:
- Every Inchie Monday
- Dictionary Art Challenge
- Art Journal Prompts
En dan nog the Mixed Media Morsels, die ook in het komende jaar weer verder gaan, de Mission Inspiration en het Klein Bomenboek.
Voor de dagen dat er geen prompt ergens is, heb ik de 365 dagen prompts die Tiare Smith in 2015 organiseerde, overgetypt
dan kan ik daar een prompt van kiezen.
Natuurlijk moet ik ook rekening houden met reizen en daarom heb ik besloten om het mezelf niet al te moeilijk te maken en niet perse een prompt per dag te doen, maar aan het eind van het jaar op een totaal van 365 uit te komen
En dan nu naar de eerste prompt :-)

3 opmerkingen:

Margriet zei

Genoeg te doen dus dit jaar :-) Wel lekker dat je niet per sé elke dag iets moet doen, dat geeft toch wat vrijheid. En er is weer genoeg voor ons om van te genieten!

Jolande zei

Ik hou er rekening mee dat we toch een aantal maal per jaar niet thuis zijn en dan kan ik natuurlijk wel kaartjes of een journal meenemen, maar prompts zijn dan toch vaak (te) lastig om te doen, dus toen ik voor dat jaarthema koos heb ik besloten om daar niet over te gaan zitten stressen, maar het gewoon op 365 prompts in het jaar te houden :-)
Dit jaar heb ik een Gratitude Jar en daar schrijf ik wel elke dag wat op een rondje, dus toch een echt 365 dagen projekt :-)

trompke zei

Tjong... je bent nogal wat van plan. Maar wel ontzettend leuk allemaal.
Goed idee van je om die druk van "elke dag" af te halen. Ik ga ook niet elke dag wat doen. Soms heb ik gewoon geen zin en filmpjes maken vind ik ook erg mooi om te doen. Ik ga je natuurlijk weer volgen dit jaar. Succes!