vrijdag 20 januari 2017

P20 Klein Bomenboek les 8

Het onderwerp van deze les was AARDEN.
Ik zeg altijd dat ik door de vele verhuizingen geen wortels heb, maar ik kan overal aarden waar de mensen zijn die met mij van ons huis een thuis maken.
Het was de bedoeling om de achtergrond te maken van geverfd tissuepaper.
Nu heb ik nog een hele stapel gelli print- en scheerschuim techniek papier liggen, dus ik besloot om dat te gebruiken.
De bruine aarde is een restje van de bladen die ik verfde voor les 2, het huisje is een houten figuurtje van de Action en de boom komt uit een tijdschrift.
Uiteraard zijn er op deze pagina ook 3 vlindertjes aanwezig.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind dat je het thema heel mooi hebt uitgewerkt! Die boom staat stevig!

trompke zei

Ja, die staat zeker stevig. Over het algemeen is het zo dat de boom ondergronds net zo groot is als bovengronds. Dus perfect gedaan!