donderdag 11 augustus 2016

Kopenhagen

Het is ruim 2 jaar geleden dat ik een les van de online class "Artjourneyling" maakte.
Er zijn 14 lessen, waarvan ik er 3 niet zo in mijn journal vind passen, maar dan zijn er nog 11 over, waarvan ik er 4 had gemaakt.
Nu ik zoveel op de bank zit, heb ik de video's nog eens bekeken en toen ben ik de vierde les "The Little  Mermaid" gaan maken.
Voor deze pagina's wil ik eigen foto's gebruiken en nu heb ik wel foto's van het beeldje van de kleine zeemeermin in Kopenhagen, maar die zijn van voor het digitijdperk.
Ik heb geprobeerd om een foto van een foto te maken, daar die werd niet mooi en daarom heb ik een plaatje van het beeldje uit mijn plaatjesarchief gehaald.
De achtergrond met de zee en het schip komt van de Pinterest pagina die Andrea voor deze class heeft gemaakt.
In de les wordt de zeemeermin helemaal overgeschilderd, maar ik wil liever het origineel houden.
Van de week vond ik nog 2 setjes alfabet stempels die ik jaren geleden op een boekenbeurs kocht, maar nog nooit wat mee had gedaan en ik vond deze met gaatjes erin mooi bij de bubbels op de pagina passen.

2 opmerkingen:

trompke zei

Toen wij in Kopenhagen waren kon ik haar eerst niet vinden, zo klein is ze ;-) Ze is leuk!

Jolande zei

Ze is inderdaad heel klein. Maar we waren er ook een keer en toen moest ik zelf voor zeemeermin spelen :-)
Een of andere onverlaat had haar arm eraf gezaagd en toen was ze weggehaald voor reparatie.