maandag 8 augustus 2016

Kaartje 221

MMM 16
Met deze Morsel heb ik 'vals gespeeld".
Ik heb een paar pogingen gedaan om papiertjes aan een kant te verven en dan dubbel te vouwen, maar dat lukte niet echt.
Ze bleven aan elkaar vast plakken en de patronen waren steeds aan beide kanten niet gelijk, dus ik dacht bij mezelf waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Dus ik heb een paar kleine stukjes verfrestjes papier genomen en daar vlinderstempeltjes op gezet.
Ik heb mooie vlinderstempeltjes, dus dan ga ik niet moeilijk zitten doen om te proberen om ze zelf te tekenen.
De vlindertjes heb ik uitgeknipt en daarna nog eens op het kaartje gestempeld, zodat ik de sprieten mooi op het papier had staan.
Eb daar heb ik de uitgeknipte vlinders weer opgeplakt.

1 opmerking:

trompke zei

Vals spelen bestaat niet hoor. Ik vind 'm erg leuk!