maandag 1 augustus 2016

JAM 27: Your Faith or Beliefs

Your faith or beliefs - Use ink or paint splatters
Als ik een pagina over geloof moet maken, zou dat een hele zwarte, negatieve pagina worden en dat wilde ik niet in dit journal.
Omdat ik toch een pagina wilde maken heb ik besloten om dat over liefde te doen.
In mijn archiefbakje had ik nog een advertentie zitten met o.a. het woord LOVE, dat heb ik uitgeknipt samen met wat bloemen die eromheen stonden.
Ik gebruikte dezelfde kleuren verf om allemaal spetters op een pagina te maken, dat vind ik nou wel weer een leuk effekt geven.
En nu heb ik dus een vrolijke, kleurrijke pagina in het journal.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Zie je nou wel, spetters zijn best leuk ;-)

Jolande zei

Ja, als ondergrond vind ik ze enig, maar niet als het verpesten van iets dat je al hebt gemaakt :-)

Margriet zei

Pfffffff LOL