woensdag 4 mei 2016

Kaft Beeldboek Artmail Hearmail

Voor de laatste les van Artmail Heartmail heb ik zo een twee drie geen idee.
Omdat ik vanaf morgen tot en met eind juli meer op reis ben dan thuis  en het boek toch al vol is (deze les zou ik op een los blad moeten maken) heb ik besloten dat ik les 16 oversla en het beeldboek voor mij af is
De kaft had ik al gemaakt tijdens de lessen 2 en 3, nu heb ik alleen de achterkant nog in dezelfde kleur geverfd en er een hartje aangehangen.
Weer een projekt af!
Ik heb af en toe wel zitten zuchten, maar het is toch een leuk journal geworden om doorheen te bladeren.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik heb hetzelfde gevoel :-) Maar het is een mooi journal geworden, dat vind ik van die van mij ook!

trompke zei

Mooi journal geworden!
Ik ben er dus maar niet aan begonnen. heb alleen het boek genaaid en verder gebruik ik het als een "gewoon" journal.