maandag 23 mei 2016

Kaartje 144

Afgelopen donderdag was ik erg draaierig, maar er moesten boodschappen worden gedaan en daarom ging Jasmine met Paul mee naar AH.
Na een reis heb ik altijd erg veel behoefte aan veel verse groenten, dus ik schreef er heel wat op het boodschappenlijstje, waaronder 2 x wortels.
Vrijdagmiddag zochten Julian en ik de koelkast, washok en kelder af naar de worteltjes, maar we konden ze niet vinden, dus pakte ik een andere groente voor het avondeten.
Toen Jasmine thuiskwam zei ze dat ik ze niet op het lijstje gezet had, maar haar stuk van het boodschappenlijstje had ze weggegooid, dus ik kon niet meer kijken of ik nu gek was...
Gisteravond had ik vegavlees nodig en ik keek eens in de stapel, waar ik 2 dozen met worstjes ontdekte.
Nu kopen J&J die wel vaker om hotdogs te maken, maar nooit 2 doosjes, dus ik vroeg wat de plannen waren, waarop Jasmine zei dat ik die op het lijstje geschreven had...
Nou dus echt niet he...
Toen ging bij Paul een lichtje branden, Jasmine heeft dus zonder brilletje worstjes gelezen i.p.v. wortels, vandaar dat we geen 2 bossen wortels hadden, maar wel 2 doosjes worstjes whahahaha
Vanavond eten wij friet met knackworst, veel knackworst lol

3 opmerkingen:

Margriet zei

Hahahaha, dat is een grappige vergissing! Ik vind wortels trouwens een stuk lekkerder dan worstjes!

Jolande zei

Ik ook :-)

trompke zei

Erg grappig! Ik ook trouwens ;-)