zondag 1 mei 2016

J = Jasmine

Ik ga stoppen met de alpha/dictionary challenge van The Craft Barn.
Na de schelpen van de vorige keer had ik al zoiets van vind ik dit eigenlijk nog wel leuk en het antwoord was nee.
Vroeger zou ik stug doorgegaan zijn als ik aan een challenge begonnen was, maar nu had ik zoiets van waarom zou ik als ik het niet meer leuk vind.
Ik besloot het nog één keer aan te kijken maar knipte  in de afgelopen twee weken alvast alle silhouette die nog op het lijstje stonden.
Vanmorgen zag ik de nieuwe challenge: de letter J waar een een dragonfly bij moet.
Nu heb ik laatst een heel leuk dragonfly stempeltje gemaakt, dus het zou een koud kunstje geweest zijn om dat er even bij te leggen, maar ik heb er geen zin in.
Ik ben aan deze challenge begonnen toen er bepaalde voorwaarden waren, die tussentijds ineens gewijzigd zijn en nu geloof ik het verder wel.
Vandaag heb ik de pagina's zitten verven, in het journal geplakt en voorzien van de silhouetten.
Gelijk ook even de voorkant gedaan en nu is dit journal af en kan van de lijst af :-)
De pagina's zet ik de komende tijd online.

En dan nog even over deze pagina, de beschrijving en het silhouette kloppen natuurlijk niet, maar ik wilde Jasmine bij de J, omdat ik voor Iris koos op de linker pagina ernaast en dit een hele herkenbare Jasmine is.

1 opmerking:

Margriet zei

Jammer dat je stopt, maar ik begrijp je reden wel. Ik heb hetzelfde woord gekozen :-)