dinsdag 24 mei 2016

Kaartje 145

Vanmorgen liep ik ineens dit liedje te zingen. Dat komt vast omdat ik het 'een beetje' druk heb (understatement).
Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat het gekkenwerk is, al die reizen achter elkaar, maar je moet er wat voor over hebben.
Volgens mij kun je beter van het ene land gewoon doorvliegen naar het volgende, in plaats van even een paar dagen thuis te zijn, want oh wat moet er dan ineens ontzettend veel gebeuren.
Maar goed, het kaartje voor vandaag is weer gemaakt en kan van to-do list voor vandaag afgevinkt worden :-)

4 opmerkingen:

trompke zei

Erg leuk kaartje met een erg leuk liedje ;-)

Margriet zei

Dat jullie een beetje gek zijn verbaast me niks :-) Hoop dat je er toch ook wel van kan genieten! Succes met de drukte en dit kaartje heb je in elk geval al weer gemaakt.

Jolande zei

Ja haar we genieten ervan, dit zijn de meest luxe 'problemen' die je kunt hebben :-)

Jolande zei

en haar moet natuurlijk hoor zijn :-) Ik heb nog geen koffie gehad :-)