zaterdag 21 mei 2016

Kaartje 142

Ik heb vandaag net het gevoel alsof ik aan het ganzenborden ben: ga 2 plaatsen terug, ga nog 2 plaatsen terug...
Je zal het altijd zien, ik ben bezig met het maken van de logjes van Roemenie, die klaar moeten zijn voordat ik naar London ga.
Een paar jaar is het goed gegaan, maar uitgerekend nu heeft Blogger besloten om mijn vertikaal genomen foto's weer horizontaal te plaatsen, ook al heb ik ze gedraaid...
Om ze nu goed te krijgen moet ik ze eerst oploaden op Flickr en er dan een printscreen van maken, wat natuurlijk extra veel tijd kost.
Vroeger hield ik er rekening mee met het maken van de foto's, maar omdat ze tegenwoordig steeds goed geplaatst werden heb ik dat niet meer gedaan.
En dan heeft Telenet, waar we nooit problemen mee hebben, de hik en gooit steeds de verbinding eruit...dat zeg ik Ganzenboren...

2 opmerkingen:

Margriet zei

Oh wat vervelend weer! Maar je hebt er wel weer een leuk kaartje bij :-)

trompke zei

Tja, dat lijkt er veel op. In de put, begin opnieuw, wachten op bevrijding...