dinsdag 12 februari 2013

Winter Wonderland Week 9

Geen idee wat het met winter te maken heeft, maar het 
onderwerp van deze week was ICONIC NUMBERS.

Waarom de fibonacci spiraal tekenen als je hem
ook kunt printen :-) maar ik heb wel zelf de cijfers
erin geschreven hahaha
De fibonacci spiraal in de natuur is niet aan mij besteed,
ik kijk liever gewoon zo naar dingen in de natuur,
maar omdat ik collage's maken wel leuk vind heb ik 
er eentje gemaakt.
 
Nummerologie is ook niet mijn ding.
We moesten op 4 verschillende manieren 'onze nummers'
uitrekenen, daar horen dan weer eigenschappen bij.
Ik vind 3 wel een 'vriendelijk' nummer, dus daar 
heb ik een iconic number van gemaakt met de
bijbehorende eigenschappen.
wat plaatjes met nummers erop ingeplakt.
En dan moesten we van elk cijfer een pagina maken, met 
daarop stempels, plaatjes, verschillende fonts enz.
Ze zijn nog niet allemaal echt vol, maar ik plak er nog wel
wat bij als ik iets leuks tegen kom.






 











7 opmerkingen:

trompke zei

Pffft... wat een klus!
Je hebt goed je best gedaan, dat is wel duidelijk.

Margriet zei

Ik vind de collage en de dikke 3 wel erg leuk geworden...en wat ziet mijn oog.....alweer een zonnebloem ;-)

Margriet zei

En die 3....dat lijkt toch echt wel weer "bewust doodlen" :-)

Jolande zei

Dat is HET perfekte voorbeeld van de fibonacci spiraal, dat zal wel de reden zijn dat ik er zo'n hekel aan heb :-)

Jolande zei

Let nou eens op, doodlen doe je ONBEWUST, dus bewust doodlen....pfff
heb ik me daar het rambam zitten werken om al die lijntjes en stipjes te zitten zetten...
hahaha

Margriet zei

weet ik wel...maar je reageert altijd zo leuk ;-)

Maar je hebt natuurlijk gelijk....het is zentanglen!!!

Jolande zei

Laten de zentanglelaars het maar niet horen whahaha