dinsdag 19 februari 2013

bloem 50

Gisteren zat er een pakje in de post van Jollie.
Ze stuurde me een mooie kaart met kattepoezen, een stofje en papier met 
Matryoshka's erop. Die was ze tegen gekomen in haar spullen
en toen moest ze aan mij denken :-)
Inmiddels heb ik alweer een redelijk stapeltje met spulletjes die ik in het
Matryoshka Journal wil verwerken, maar met al het reizen en de inhaalslagen
daarna komt het er op dit moment niet van.
Ik heb het stofje en het papier dan ook even netjes opgeborgen, maar 
omdat er op het papier ook hartjes stonden, dacht ik dat het leuk zou zijn
om dat wel gelijk te gebruiken voor een bloemetje en dat heb ik vanmorgen
dan ook gedaan, er een bloemetje van gemaakt.


3 opmerkingen:

Margriet zei

Lief!

trompke zei

Erg lief :-)

Jollie zei

Een hele lieve bloem is het geworden J-tje :D mooi!