vrijdag 8 februari 2013

Winter Wonderland Week 8

Doordat we twee weken weggeweest zijn loop ik natuurlijk
weer achter met een aantal dingen en ben ik nu aan het inhalen.
Week 8 van Winter Wonderland had als onderwerp CLOUDS.

 
Ik maakte een wolkvormige pagina om de opdrachten
op te schrijven en aan de achterkant plakte ik
dit plaatje met verschillende wolken soorten.
 Deze foto is genomen op de Azoren en ik maakte er een
collage van zodat ik nu met mijn hoofd in de wolken zit :-)
 Naar wolken kijken en er figuren in ontdekken vind ik 
altijd erg leuk, maar hetzelfde doen op plaatjes valt
nog niet mee.
Een wolk met een quote en een stukje uit het gedicht
The Cloud
 En nog wat wolken met een quote.
Er waren nog wat teken/schilder opdrachten, maar 
daar had ik geen zin in.

1 opmerking:

trompke zei

Pffft... wat een werk! Niet simpel 1 pagina... nee, meteen 6!
Wat je al niet met wolken kunt doen. Knap!